14 April...

Nej men hejsan!!

Ja, jag pallrade mig till skolan idag iaf, med en känsla av att jag skulle fixa dagen galant! Hade lixom en bra känsla i hela kroppen. O jag ångrar inte att jag gick dit idag! Var faktiskt rätt nice! =)

Började med det vanliga, platta hår, sminka sig typ... Hade för en gång skull redan en liten ide om vad jag skulle ha på mig! Fick sms från Sofia: "kommer du til skolan idag.?" Eh, fan jag orkar inte svara tänkte jag, hon får väl se sen. Men det fick jag ju ångra för vid 10 i 8 ringde Sanna. Jag tröck av. Sanna ringde igen.
Jag: -Men vafan vill du?!
Sanna: Sofia undra bara om du tänkte komma idag?
Jag:- Om jag ska stå här o prata med dig så hinner jag inte, men annars så kommer jag!

Jaja, kom dit, gjorde ingenting i 15-20 min. Sen satt utanför sal 23(?) o väntade på att/om vi skulle ha musikteori. Eliaz gick till expeditonen, ingen teori idag! (y) Satt i nått bås o prata med dom andra "musikerna" en stund. Sen gick jag ut till 24an igen o läste typ 5 sidor. (ducktigt!) Sen satt jag på Facebook med Kos mobil sen med datorn.
Sen när vi tröttnat på det, Ko & jag så gick vi typ till biblioteket, gick in sen gick ut igen. Sen typ toan... Sen mötte vi typ Emil & Peter i korridoren.Dom ville att jag skule va social med dóm men jag gick tillbaka till klassrummet ist! ;)
Men efter typ 10min, (vid datorn) så fick vi gå tidigare.=) Då gick Sofia o jag ut o prata med Emil & Peter en stund sen gick vi till musiken.

Spelade lite på This is my life-Anna Bergendahl. Jag hatar låten! Ush, men, men.. :P

Gick tillbaka. Emil & Peter satt kvar ute o väntade på oss!!?? Öööh, "bara" 1tim & 25min... hm..? satt i båset o va social med dom en stund sen då.

Sen gick vi o åt. Eller dom andra åt. ;)

Sen var det Lunchrast.  =) (det är trevligt!!) Fia o jag gick ut o satte oss på bänken utanför i solen! Sjöööönt! Men.. hm... Sen kom det först 1st slöjdlärare o satte sig vid oss... Jaja, det är väl trevligt... =) Men sen kom det 2st till (!!??) O satte sig på bänken där... Tjöötade lite med dom. Rätt trevligt, gäller o hålla sig väl med dom! ;) Sen kom det en lärare till.Dom är nu alltså fyra (4)st soms står/ sitter på/vid bänken med oss! Haha xD
Hm, sen sa dom jävlarna att dom skulle åka o äta på Thai... JÄVLA FUUUUSK!!?? haha

Jaja, sen var det typ lekton. Men den gick jag inte på... :S Satt i korridoren o va social med Emil igen ist! =)

Sen GICK jag hem!? Hm, jaojao...


nu orkar jag inte skriva mer... ska gå ut tror jag...

Hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0