19 april.

Hejsan alla!! :)

Ja, idag var det skola. Hade typ sammling på morgonen, sen bild. Vi hade typ nån genomgång på nån färgcirkel.. Jaja, så angagerad var jag ja... :P
Sen engelska, fick ett papper med 100(!!) meningar vi ska översätta... :O Inte snel lerare! xD
Sen svenska. Jag o Sanna satt i grupprummet o lyssnade på musik o gjorde allt vi kunde för att reta Simon, Augst & Johan. Roooligt! Fast Madde(vår lärare) var inte så glad på mig när jag inte ens hade kollat på pappret med det som vi skulle jobba med... ;)
Sen lunch. Jag åt som vanligt på Måndagar ingen mat alls. Bara macka. Asså, jag kan absolut inte äta på måndagarna... Fan, vet inte vad jag ska göra åt det... det får inte vara så här!!!? :S

Sen hade vi So. Smsade med Emil o typ några till o typ läste i Nya Testamentet tror jag det var... Jag var mest angagerad i telefonen... :P

Sen tyska.. tittade på film o läste en tysk skvallertidning! =D DET är en bra lektion. Ja, jag smsade fortfarande en hel del då med.. ;)
Sen slutatde jag! TJOOHOO!! :D

Hm, sen spamade jävla Emil mig 2 gånger under eftermiddan.. Jag ska skuta dig din lilla jävel!!!!!?


Jaja, nu kommenterar jag o Erica O emil en jävla meningslös bild på bdb.. typ mer än 20 kommentarer tror jag.. xD
Sen lyssnar jag på min  spellista "töntlåtar" på spitify... haha jag blir så glad av den!! ;)

Jaja, nu ska jag fortsätta tjööta med mina vänner..
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0