Dressyrtävling Vingåker!

Ja, idag var det bara att gå upp tidigt, dressyrtävling i Vingåker!
Lina, min dressyr & terrängtränare kom från Örebro för att hjälpa mig, tur det tror jag! :P
Tog ut W så jag hade en timmes framridning, borde räcka men det gjorde det inte riktigt... Längre tid nästa gång! ;)
Efter lite(läs mkt) jobb på framridningen så gick hon riktigt bra där på slutet innan jag skulle in på banan.
Program gick bra! :D Tyckte jag. Jag var ju där för att träna, inte konsentrera mig på resultataet utan bara på att W skulle va avslappnad. Villket hon var! =)

Den väldigt rättvisa dommaren gav oss 57%. Jag blev jättenöjd! Jag var helt överäns me dommaren för en gångs skull!

Dettta reultrerade i en 3:e plats också. Men det känns helt oviktigt i sammanhanget.

När vi kom hem till stallet så fotatde jag Winnie lite, när hon endå var så tjusig! ;)





Winnie The Star!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0