Ja.. idag var idag det...

Jaha, Måndag idag.. Inte roligt nej... men det var rätt ok i skolan iaf! :P

Det roligaste idag var  att på engelskan frågade Madde(vår mentor o eng lärare) om det var nån i våran klass som lagt en "stinkbomb" i vårat bås... (!!??) Haha
Jag som inte hade varit i den byggnaden på hela dan fattade ingenting! ;) Men lukta gjorde det... (Jag var tvungen o kolla om det var sant!) Men iaf så kom Abbe in till lektionen sen.. (sen) O sa bara direkt: -Man vafan!? Varför skyller alla på mig?! Det var ju Arvid!! :O Madde bah:- Tack! då vet jag det! Var är Arvid...? Ingen visste men han kom sen..! HAHA Asså, fan, 7b på vidåker äger alla!!

jaja, ska bara ladda upp lite bilder. Sen kommer det ett inlägg från helgen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0