Ja... matte var det ja...

Sitter vid datan nu. (det kanske ni fattade?) Sen hoppas jag på lite masage...  :)

Ush, fan vad jag känner mig dålig!! Jag hade kommit överens med min mattelärare att jag skulle räkna 1tim matte på lovet. Asså, hur svårt kan det va? Men det har jag ju inte gjort. Jag skulle göra det eftersom jag inte gjort mina tidigare läxor... mina betyg kommer bli piss! Jag ligger efter i sv också... Lååångt efter. Engelskan är jag bara lite efter i... men ååååååååååååhhhhhhhh!!? Vafan tänker jag med?

Nej, possitvt nu! Jag vart faktiskt liite lycklig idag...  men jag säger inte varför. ;)
Nu vart jag mindre lycklig... Orientering på idrotten imorrn... (n)

Höhö jaja, jag får fan skärpa mig nu!



Fick med typ hela Vingåker på en bild... Äpplet, factory (lagret), Tryckeriet, kyrkan & vattentornet.... :) Big town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0