"Jag tror på Scååååtts!!!!!"

Hejsan alla ruuliga! :)

Ja, dan började i morrse. (logiskt kanske...) Gick upp o fixa mig.

Jag i morrse:


Sen fick jag cykla till skolan idag för mamma började sitt nya jobb idag! :D

Jaja, när jag kom til skolan så tog Ko med mig o gick med mig genom HELA skolan för o leta efter en person som var i idrotten.. Vilket vi också borde varit..! Tröög Ko!!? xD

Sen hade vi Engelska. Fortsatte o översätta våra meningar. "Bara" typ 75-80 st kvar nu! :P
Sen hade vi mentorstid. Skulle städa på skolgården... Jag tog upp en kork.. *stolt* xD
Sen hade vi diagnos på matten... inte roligt tänkte jag eftersom jag bara har gjort halva det kapitlet. Men jag fick alla rätt!! :D Yees! Ducktiga jag! (Läs: ren tur jag har!)
Sen lunch. åt macka. Ingen mat idag heller... :P

Sen gick vi til C-huset. (jag o Sanna) O satt där. Sanna smsade Cissi o frågade om hon fick låna hennes cyckel på håltimmen. Det fick hon men vi fick ta Cissis nycklar o gå till hennes skåp o hämta hennes Cyckelnyckel sen gå ner till musiken o lämmna hennes nycklar igen.. :P Där skrämde Per (musikläraren) typ skiten ur oss för han såg skit arg ut!!? :S höhö
Sen gick vi iaf till båset o satt där. Jag fick sms från Carro:

"SCOTTS ALBUM PÅ SPOTIFY! :)"
O jag bara flyger upp o alla i hela korridoren glor.. Höhö Men jag blev så jävla glad!! xD

Sen skulle jag försöka ha NO... hm, jobbade faktiskt liite.. men koncentrationen var inte på topp direkt! ;)

Sen hade vi 45 min håltimme (y) o jag & Ko cycklade hem till mig för att lyssna på Scotts – Vi gör det igen!! Eller ja, hon lekte med min kamera men aa.. ;)

Söt-Ko!


Nöörd!? Svar: JA! :D <3






Sen tillbaks till skolan för att ha 55 min tyska. Kollade på nån muppfilm tror jag... Det enda jag kommer ihåg är att när filmen var slut satt läraren o sov(!!!??) O typ alla satt heeelt tysta, sen började alla asgarva! Haha *ler*

Sen cycklade jag hem o nördar Scotts – Vi gör det igen! :D Så jävla bra! Fan va jag längtar till 8maj nu!! Jag SKA komma in där! :P

Jaja, nu ska jag fixa lite andra saker..
Hörs!

Ko's skor: xD


Kommentarer
Postat av: COOOOOOW THA MAAN!

söta jo, jappjapp!

ko döda jo för den första bilden, japp japp!

ko inte döda jo för dom andra bilderna, neppnepp! :)<3

2010-04-20 @ 18:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0