Jaha. men då så..

Ja, dagen började inte bra..
Sen fortsatte den inte bra.. :P
När jag CYCKLADE till skolan i morrse så ösregnade/haglade det. Ingen bra start på dagen..  Inte kul... Sen när jag var halvvägs så fick jag sms från Carro som påminde om att Scottarna var på Nyhetsmorgon idag! Jag bah:
-VA FAN!!? Det hade jag glömt ju! :(
Eh, jag vänder hem! (klockan var 20 i åtta) Sen nej! Jag kan inte vända nu!? Jaja, sen vände jag o sen cyklade tillbaka typ 4 gånger innan jag bestämde mig för att cyckla till skolan.

Vi hade FLD idag. Inte roligt.. :P
Vi hade först en lektion. tYp kartkunskap. Sen skulle vi avluta med "fruktsallad" fast med karttecken. Då var klockan 9.20..
Jag bah:- Fan! KO! Ge hit din mobil!? Jag måste titta på TV!!?
Hon bah:- Men jag har ingen mottagning..
Jag bah:- Men vafan!? Det gör inget!? :O

Jag fick låna den. :D
Lillen i kos tele på lektionen.. ;)


Sen hade vi rast. Gick till macken. Ko köpte typ tuggummi tror jag.. :P
Sen kom vi tillbaks till skolan. Satte oss i båset. Scotts skulle snart spela igen. Kos mobil laggade. Gick ut o stod mitt på sklogården (!) Då funkade den!! :D:D Precis när dom började spela. Ko skämmdes o gick där ifrån. Det hackade lite men det gjorde inget! ;) haha

Jag mitt på sklgården... ;D



Sen var jag Happy hela dan! Vi gick ut på orienteringen, jag gick o sjöng Scottslåtar typ hela vägen! HAHA! Dom var liite trötta på mig.. xD Men aa!
Vi var tillbaks först. Fast vi gick ut som andra gruppen..? Ok, vi fuskade..! ;)

Karta över The Big Town -Vingåker..



Sen satt vi i båset tills vi fick gå o äta.
Gick till matsalen. Åt pasta, majs o macka!  :P Inte gott...

Sen hade vi utverdering. Tråååkit, men, men.. Haha Jag o Jackie satt o sjöng Scottslåtar o hela klassen bahh: -Vafan?!!? Vad är det för fel på er??!
Men vi fortsatte! ;)


Sen slutade vi!! TJOOHOO!!

Jag cycklade hem. Ringde mamma på vägen hem. Kom hem. startade datan. Gick in på Expressen XL Live där scotts skulle spela. Faqst jag visste inte vilken tid.. :P Men dom hade spelat kl 1. Men jag tittade på det iaf då!
Datorn dampade så jag fick starta om den 3 gånger!!? :S höhö Jaja.. (?)

Nu sitter jag o lyssnar på Scotts. (Förvånad?) ;)

Ska pcka nu inför helgen. Sen ska jag till stallet.

Haa't Gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0