...Love will kepp us alive....

Skola i dag... fy! Jaja, jag överlevde tror jag! :/
Dagen började piss. Mamma väckte mig, jag somnade om tror jag... Mamma väckte mig. Jag gick upp.
 -VAFAN!!?? Är klockan bara halv 7!!?? Jaja, jag börjar väl fixa mig lite.
Plattade håret lååångsamt! sen fick jag sms från Sanna (en klasskompis)som frågade om jag inte kommer snart. Jag tittar på klockan... 07.51!!!!!!!!!! Helvete!!?? Plattar klart håret, sminkar mig o borstar tänderna på 5 min. Mamma har ställt fram frukost men jag hinner fan inte äta nått!? Tar med mig mackan o kastar mig in i bilen kl 08.00... Kommer till skolan o springer in i klassrummet 5 över 8.... Haha jaja, ingen bra start på dagen, Nej!!

Nu blir det lite dator. Sen stallet. =) Sen kanske bilder från gårdagen... eller, det hinner jag nog inte.. men vi får se! :)


Lyssna på Scotts live! http://sverigesradio.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=2305392&BroadcastDate=&IsBlock=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0