Schstekar da'!!

Ja, skolan i dag.. :P

Ja, började med att jag vaknade med förskräklig huvudvärk, tog en tablett o drog till skolan.
Idrott första timmen. Spelade beach-volley med sandra, sofia, amanda, jackie & sanna! :) Ruuligt!
Sen typ rast. Jag, sanna & jackie drog till macken o köpte schtekar-brillor..!! :D haha
Sen engelska. Tråkit. Jobbar fortfarande med dom där 100 meningarna man ska översätta till engelska... :P liten rast. Stekte i solen med tråk-emil & tråk-peter.
Sen mentorstid. Sen matte. Sen lunch. Sen NO. Genomgång på typ omvandling mellan Newton o gramm... (kolla, jag fattade kanske lite iaf!xD) sen på slutet av lektionen gick vi ut o kollade "vårblommor".. Öh...? Ok!? :O (vi hade vikarie Helena, hon är lite lagom konstig ja... eller vad säger du Ko? :P) Sen lååååååååång håltimme!! (y) sate oss o schtekte i solen igen. Sanna gick till macken o köpte glass till mig & Jackie! Snacka snäll! <3 :)
  Sen gick vi en liten sväng runt skolan typ när vi tröttnat på o sitta o glo. Gick o satte oss på favvo bänken sen. Emil o Peter kom igen... (jävla tjat!!?) Tråka med dom så vi kom försent till tyska... Oooups! :S höhö Kolade på film på tyskan. slutade 20 min(!!!) tidigare o skulle åka hem men emil tvingade mig o va "social" med honnom en stund.. :P Sen cyklade jag hem. Åt köttbulle macka o drack pepsi.. ;P Sen har jag bara suttit vid datan. Ska ut till kaninerna strax tror jag.. (annars blir pappa arg.. :/) Så ska jag fortsätt leta efter data kabeln till mobilen så jag kan ladda upp en bild på SchtekarnA!! Haha
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0