"Spydde jag på nån?"

Hejsan alla goingar! :)

Skolan idag var inte rolig... eller jo kanske den var... :P

Idrott på morgonen. Jag hade  glömt idrottskläder så gick promenad ist!
Sen SO. Trååååk med religon... :/
Sen tyska. Men vi hade ingen lärare o blev tillsagda att gå till Franskan, men hon släppte inte in oss(!) så vi gick till engelskan o frågade om vi fick gå promenad ist. Det fick vi, men ist så gick vi o satte oss i C-huset i typ 3min sen gick brandlarmet... :p Då var det brandövning så då stod vi ute frös en stund... :(
Sen matte. Sen lunch. Sen svenska, Kollade på film! :D Tror den hette Linas kvällsbok elr nått sånt. Så jävla bra!! ;)
Sen matte igen(!!?) för vi hade ingen So lärare och ingen No lärare. (vi skulle haft halvklass No/So)

Sen slutade vi halv 3! Niiiiice som fan det! :D
Cyklade hem med Erica. Sen sitta vid datan en stund nu. Sen stallet o FÄLTTÄVLANS TRÄNING ikväll!!!! TJOOHOO! Äntligen! :D


~jag vill ha monster...~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0