Ullared 22-25/4

Ja.. vette fan om jag orkar skriva... tar lite bilder bara ist! ;D

Torsdag:

Godis. Hur ska man annrs överleva? ;)



Bror var med. (Arbetsklädd.. xD) Här på en rastplats nånstans...

Jossan tycka det tråkit åka bil länge...



Jag har tråkit... Den ända sociala är kameran... <3


Sen sööva o shoppa på fredan...

Fredag kväll:

På dah camping i Ullared. Påväg o köpa cola... :)




Myyyys!! :D






Sen shoppa på lördan...


Sen lördag kväll...

GRILLA!! :D

Bror:








Sen var vi bara inne en liten sväng på söndagen o sen åkte vi hemmåt.

Parkeringen:



Fjortis-jag hade tråk på vägen hem också... :P




O godis är gott... xD





Haha jaja, jag har iaf haft det jätte trevligt o funderar på att skriva allt jag köpt... men det orkar ni ändå inte läsa så... ;)

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0