WE tävlingen!

Hejsan Alla!!

Jag var som sagt på Trolldal i dag o kolla på tävling i WE! Det var riktigt roligt! Kollade bara på teknink & speed momenten, inte dressyren. Det var en väldigt intresant tävlingsgren, många fina hästar(tex Lusitanos) & fartfyllt i Speeden!! =)
Cecilia vann MSV-klass på Calle(Calibra) & Svår-klass på Ruby!! =) Riktigt skojj! Det anndra ekipaget som bodde tillfälligt i "vårat" stall, Susane & Urano kom precis utanför plac. på sin första WE-tävling & anndra tävling någonsin!! Bravo & grattis till dom!! =D

Ja, sen har jag ju ridit mitt lilla "ök" till häst också... Hm, det gick faktiskt ok i dag! (bättre än igår!) Konstaterade att det är 2 dagar kvar till Linda Clinicen & 1 vecka kvar till dressyrtävlingen... Ush! :/

Jaja, skola i morrn... NEEEEEEEEEEEEEEJ!!?? :P VILL INTE!!! men, men, "skolplikt"....

Sen är jag jätte ledsen för jag såg typ 10 min försent att Scottarna spelade live på radion ikväll...:( Jaja, sr.se nu då!! :P

Hörs i morrn om jag fortfarande lever!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0