Ännu lever hoppet kvar...

Det finns hopp om att rädda lite grejjor från hårddisken. Men han som vi pratade med var inte hoppfull alls... Han tror, med tanke på ljudet den ger ifrån sig. Att den har repat sönder hela själva spardisken.. lixom... :( Inte bra. Men han kommer o hämtar den snart o ska kolla på den. Hoppas det går o fixa... Uuuhuu... :'(

Jag sitter o funderar på vad jag kommer sakna... Bilderna från 2007-08 har jag sparat det mesta på cd. Så det finns iaf. Men det jag saknar är alla bilder från 2009. Precis ALLT!! Jag har typ inte en bild... Grejjorna från 2010 har jag iaf det mesta på FB o så... det som är nått o ha. Det jag gråter mest för är att ja fick 2 st suuuuuupercoola bilder när jag var på Zekes på Pride. En bild ligger på skrivbordet. Den anndra är borta. Den var så sjjjuuuuukt snygg... Fan också!!? Jaja.. inte deppa nu...

Sitter o lyssnar på Jakobs myspace. Nice. Men nu ska jag nog gå över till o lyssna lite... hm.. något på Spotify så jag inte tjatar ut dom där 2 låtarna totalt! ;)
Förresten. Har ni lyssant på Jakob? Så sjuukt fin röst!! Lyssna nu! http://www.myspace.com/jurassicjakob
Sen tycker jag att ni ska åka på Zekes o höra live.. Ännu bättre! ;D

Nej fan. Nus ka jag fortsätta deppa. Sörja. Idag är det svarta kläder som gäller.

R.I.P älskade hårddisken...

Kommentarer
Postat av: c

jag blir så här, nej kan inte läsa, blir deppig, tänker på alla mina bilder som jag tappat också. så jag vill inte läsa mera om hårddisken, haha. sorry, men struntar i att läsa de du skriver om hårddisken hedanefter. jag vet verkligen hur du kännrt.

2010-08-07 @ 00:32:58
URL: http://carropiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0