Har Inge(läs mkt) att göra lista.

Namn: Josefin Andersson
Kallas för: Jossan
Stjärntecken: Fisk
Höger eller vänsterhänt: Höger

Piercingar:
Hål i öronen...?
Tatueringar: Nix
Längd: Oj, ingen aning.. :P Lagom.
Skostorlek: 38
Hårfärg: Rött? Guld? Koppar?
Fräknar: Mmh...
Citat: -
Kär? nix. Eller jo...

Önskar du att du bodde någon annanstans? JAA!!
Tycker du att du är attraktiv? Hm.. haha nej.. jag tänder inte på tjejjer..?
Dricker du? då skulle inte mamma bli glad...
Röker du? Nej
Vilket schampo använder du? Nått bra.. varierar mig lite, men brukar ha nått som är för skadat & slitet hår. Det funkar bäst på mig.
Vilken parfym använder du? Nån Adidas.. Fast snart slut så ska köpa en ny nästa vecka. ;)
Vad är du rädd för? Det mesta..

Gillar du att tvätta? Nää
Har du någonsin träffat någon från internet IRL? Ja, absolut. Många. :)
Stockholm är… ? Favoritstället!! Underbart!
Göteborg är… ? Är länge sen jag var där men.. då gillade jag det! :)
Land du vill besöka? USA, Polen

Favorit…
Kläder
: Snygga, men bekväma kläder.
Film: Ojj... den första jag kommer på just nu är Hanibal rising-ondskan vaknar. Den är grymm..
Bil: godisbil...? ;)
Serie: -

Senaste…
Boken du läste?
Live to win-Andreas Carlsson
Personen som du pratade med? Mamma. (om inte sms räknas?)
Personen du fick e-mail av? Facebook...? haha nej  men Lina.
Personen du fick brev av? Hm... Sörmlands kaninhoppare tror jag... Eller Svenska kyrkan.. :P höhö

Kommentarer
Postat av: josefin

DET ÄR ORANGET MOROTSHUVE!

HAHA :p

2010-08-12 @ 23:35:35
URL: http://hastoridning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0