Ja men kanske iaf... :)

Tjoo alla!

Nu är jag sjuuuukt trött. Tränade ju terräng för Lina förut. Gick super! Håll på o gå riktigt illa en gång där i början.. men det gick bra! haha Hoppade på typ 2-* nivå idag.. hm.. Med 3 kombination med nerhopp & smalhinder i vatten. :) Det är joligt!

Satt med datorn i köket förut innan vi åkte. Satt o rabblade lite på Scotts tuneplan. Jag har ju sagt det att det blir väl fan inge scotts för enns då dansbandskampen. Sorgligt... Men sen satt jag ju där o deppade o läste lite namn på ställen jag känner igen. Sen när jag sa Degerfors så sa mamma nah: Men degerfors är ju inte så långt! Sen så går det tåg dit också.. Jag  bah: JAAAAAAAAAAAA!! HAHA! suuuuuuuper ju! :D Så det blir väl kanske där då nästa gång!

Enda grejjen med det är att det är samma helg som det är fälttävlan i Mariestad. Det är helgen innan SMet så behöver man en genomkörare innnan SMet så är det ju det som gäller... Vi får se! :P Är det nån som är intreserad av o hänga med så kan ni höra av er! (på Scotts alltså!) ;)

Ja.. har jag skrivit att jag är glad inför skolstarten? Jag är inte nervös längre. För hur det än blir så ska vi ha Madde kvar, o då är jag nöjd! :) Ska bli kul o börja skolan igen.. har så mkt jag vill berätta för mina vänner.(jag har faktiskt 2 st som jag kan snacka dansband med.. det är bra!) Sen vill jag börja så jag kan se till o få min LaDT demo som Johan lovade mig. Men jag vågar inte tjata på honnom... hm... jaja..

I morgon blir det nog en sväng till Tumbo o kolla husvagnar. Sen en sväng typ bortåt västsura. Kanske. Vi får se! ;) Kasnke Eskilstuna occkså... haha (virriga familjen Andersson)

Nej nu får jag sluta skriva! Mamma o Pappa har sagt åt mig att jag måste "smyg"-skriva. För dom hör inte vad dom säger på tv annars...
Jag måste sluta "slå" så hårt på tangenterna.. det är inte bra... :S

Hörs i morgon!
Pözz! xP

Kommentarer
Postat av: carro

Jag är intresserad. Fast jag har funderat på att åka med ann-sofie också. Men kanske smidigare att åka med dig. ska på dop i nyköping 14.00 på lördagen.



så det är smidigare att åka från vingåker med tåg o buss än från kumla tror jag. tror jag alltså.....

2010-08-02 @ 23:08:21
URL: http://carropiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0