Smile!

Hello!

Nu laddar jag om för o åka till stallet sen. Dressyr på banan med min lilla skithäst.. haha hm..

Hemmkommen från Eriksberg & Dressyren där. Trevligt som fasen! Kollade lite på S:t Georgen först. sen åkte vi till Willys & handlade. Sen åkte vi tillbaka o kollade på GP Küren. Grattis till Pia & Efendi som vann & till Ulla håkansson som blev 2:a, Sen ett Stort grattis till  Kristian von Krusenstierna & Charleston som blev 3:a! :)

Fotade lite. Bilder kommer på fb.

Cecilia(som har 2 hästar i vårat stall) tävlade också. Det gick väl inte så bra.. det var synd.. Får se vad hon själv säger sen efteråt! :P

Nej nu måste jag maila Lina om våra SM jackor & så ska jag maila Sandra om en sadel som vi var intreserade av...

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0