Tralalalala..

Så. nu vet jag vad jag gör i morgon... Det fixade Simon från LaDT..
Jag fixar klippet på dom & lägger upp det på Youtube för dom vill ha det på sin Myspace! :) haha
så äre mät.. roligt. Men då måste jag fixa det lite så det inte hackar så mkt.. :P
Ska höra med mamma om inte hon kan fixa det ist.. jag pallar inte med våran gammla dator.. Men jag känner att jag borde fixa det så dom får länka det om dom vill det. Särskilt eftersom dom vill att jag ska få massa saker. Nya demon & tröjja o grejjor... haha Roligt. Jag är glad nu.

Nej, nu ska jag fixa lite. I morgon blir det träning för Lina vid nilslund. Terräng. Sen prova Gabbes dressyrsadel. *gilla* håll tummarna för att den passar nu!!! haha

Jag är hekt flumm, så jag ska gå o sova snart tror jag...
Hörs!

Just nu lyssnar jag på: Flamingokvintetten (fråga inte varför)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0