Upp med hakan nu...!!

Ja, fan nu får jag rycka upp mig lite! Eh, det var ju "bara" bilder!!? (fast jag vet att det är inte alls bara bilder men...)

Idag har jag inte gjort nått särskilt. Tränade dressyr på w förut. Gick KANON!! :D Det gillas innför trävlingen på Lördag! I morgon kommer Lina med tåget hit o ska hjälpa mig lite. Det blir bra. Har nästan packat allt klart inför tävlingen så vi ska kunna åka till Läppe i morgon kväll o hälsa på kaninhopparna. Måste det. Sen på Lördag är det ju fälttävlanstävling i Mantorp. Kom järna o kolla! Det är fett roligt!! ;)

Nej, nu ska jag fortsätta bearbeta mamma o pappa. Försöker fixa så vi åker via Gbg till Malmö & sen via ullared hem... Dom nappade inte... :P Men jag VILL till Gbg på tisdag kväll!! Iiiihh, vad jag vill det!! Men pappa bah: Har inte du sett dom tillräckligt många gånger snart? Åååh, vad irriterad jag blir!!? Jaja, vi får se. Men troligtvis inte iaf.. :(

Sen asså.. fan vad jag är bortskämd.. nu har jag anmält till träning för Janne Jönnson(fd. förbundskaptenen i Fälttävlan & typ sveriges mest eftertraktade tränare) i Örebro... 1150 kr tror jag det blev. +2 resor till Örebro med bil & transport... Ush, vad pengar..!

Fan. Nus ka jag typ.. fixa lite grejjor på datan.. sen kolla på Himmelblå. En suuperbra serie som går kl 21 ikväll.

hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0