Go kväll...

Nej, fan va jag är trött.. tror jag ska gå o ducha sen lägga mig i sägen & läsa nån härlig bok som mamma hade.. Tror den hette typ "spela med ackordanalyser" eller något liknande, alternativt boken "jobba din häst vid tömm". Båda känns fantastiskt lockande! :P

Imorgon blir det väl skolan. Hoppas på att engelskan blir höjdpunkten.. sista enegleskan innan jul så. Hm.. bara madde har kommit hem trotts totalt flygstopp! Ooo-no! :S Ajaa.. vi får la se.

Sen blir det nog rep i asker i morrn efter skolan. Har hört att lisa satt fast i Göteborg, så kanske inte iaf.. haha Illa, illa. Jävla snö asså. Den kommer förstöra min dag! :@

haha ajaa, som ni märker är jag sjukt trött.

God natt. Sov gott & vakna torrt!



Förresten! Det är ingen som ska åka åt Flens hållet på annandag jul som jag skulle kunna lifta med? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0