Idag & imorgon...?

Hejsan svejsan!

En nervös jossan här.. haha

Dagen har varit fett göttig! Var typ bara vi & en klass till på skolan som hade mentorsdag idag. Det gillar vi!
Vi hade dock 2 lektioner -So, betygsutdelning & slöjd.
Men annars så har vi hela dagen kollat på en film/serie. Skuggornas Hus. Helt grym! Såklart var det bästa Maddes film. haha Bästa asså. Den var riktigt bra faktiskt, lagom läskig. ;) Sen fick vi långlunch också så jag & mina brudar (Sanna, sofia, amnada & även Josefin, Erica, aja & jennifer) gick till dallas & käkade. Konstaterade så här iefterhand att anledningen till att jag inte ätit knappt något på hela dagen är att jag är nervös inför i morgon. Varför ska jag alltid va så här "dagen-före-nervös"? Jag kommer säkligen inte va nervös i morgon iaf. :P Skulle va för att jag inte vet vad jag ska spela på som kan göra mig lite pirrig, dock. Jaja..

Ja, för er som inte vat det så ska jag & bandet(Lisa, Sofia & ella) spela på "julavslutnings konsert" i morgon. Incubus låt Drive blir det. håll tummarna för oss & kom gärna o lyssna! ;)

Just nu sitter jag o lyssnar på Paul Lötberg.. Är väldigt inte-possitiv redan innan jag lyssnade första gången, då jag hört en riktig skitsak om honnom från en som spelade i ett av hans tidiga band. Asså, villka människor det finns! :O Hämskt... Men asså, ang hans röst nu. Han sjunger ju lixom inte falskt, han sjunger nästan mekaniskt rent & han har väl ingen vidare sångröst..? Inte är han snygg heller... haha Nej, ingen favvo det inte!

Ska väl åka till Stallet nu, sedan packa i ordning & fixa kläder & så till i morgon. :)

Hörs!
Puss-hej!

Kommentarer
Postat av: carro

nu pratar du om min första kärlek här Jossan och det är typ... Jag va typ ett år yngre än dig när jag var heeeeeeeeeelt lost i han.



Så inte kasta skit på Idol-Paul nu! ;)

2010-12-21 @ 23:03:01
URL: http://carropiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0