Inget att göra, men endå inte tid att blogga...

Hej, hej! Asså, sry för att jag inte bloggar. Men jag orkar bara inte ibland. :P

I söndags var det helt awesum! :) Åkte buss till stjärnhov. Ok, det tog väl typ 4 tim & så fanns det ingen mat att köpa i hela Flen men jag kom fram iaf! :P  Sen åkte vi till Södertälje på Zekes. Vi var typ 30 min sena, men inte gjorde det nått för Zekes var 1 tim & 30 min sena!! :O Men kvällen var helt jävla asbra. Som vanligt när det gäller "våra" zekes-pöjkar. Sen nästa dag så bara myste vi lite hemma hos Carro. Kollade lite film & så. *gilla* Sen var det 3-4 tim på bussen hem igen.

Lite bilder:


Så här såg det ut när vi kom 1 tim efter att dom skulle ha börjat... :/

Fina, fina Simon. :)

När Carro fotar Anton ser han alltid ut så här. Jag vet inte riktigt varför men..

...han kan ju se glad ut också så klart! :D

Snygg-Rickard.

Haha! fan va jag älskar den här bilden!!

Cajjooo!!

Jakob med söt-bus-blicken! :)

Mathias. Underbart fina han. :)


Tack alla för en fin kväll & tack Carro för skjuts & husrum! ;)

Sen ja.. restan av veckan har jag inte gjort så mkt. Spelar ganska mkt gitarr & sitter vid datorn. Har jobbat med lite filmer jag lovat att jag skulle lägga ut på Facebook. När vi spelade Drive på Julavslutningen & även dom som spelade The show must go on. Sen blev det några extra timmar då J ville att jag skulle lägga upp en video till. Den från slottsdagen när madde sjunger. Haha Hon har hela tiden sagt att jag inte får lägga upp den. "Men hon vill se den iaf!" haha Jaja, virrigt folk det där. Men vad gör jag inte..?Snäll som jag är så fixade jag jun den  också! ;)

Men, men... Nu ska jag faktiskt läsa. *stolt* Fick ju faktiskt en bok i julklapp. Eller jag önskade mig en bok & fick den av min kära bror.


Hörs senare! (kanske)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0