Lucia!

Hejhopp alla!

Känner att min uppdatering här är lite halvdan... men det får ni stå ut med! ;)

Asså, lucia måste vara absolut mysigaste högtiden på året. Åtminstånde som man får fira med klassen & så. Iiih, vad jag tycker det är mys att tåga till kyrkan med facklor & sedan kolla på lucia. En av årets höjdpunkter helt klart, & en fantastikt fin tradition! :)
Ja.. sen har jag ju lussat själv både lördag & söndag. I kyrkan. vi konfermander fick vara med ungdomskören o sjunga, & det gick ju asbra! :D Riktigt fint lät det & kul var det ju också då.

Sen måste jag skvallra lite här också om "mitt" band. Tihi. Nu är vi på g! Funderas förfullt på bandnamn bara. Men vi är redo o dra igång o repa  typ direkt nu! Sen ska jag jag bara få min gitarr... *suck* Detta gör mig så¨sjukt trött!!! Blir så less på skiten... :(

Men eh, snart är det jul. Det blir en lite speciell jul för oss i år. Kommer bli så att både emil & jag kommer ha fått våra klappar innan julafton. Så blir väl i bästa fall ett par paket på julafton... Sen kommer vi även åka till ullared 8-9 januari! Så det får bli lite som en julklapp till hela familjen! haha vi är lite udda.. ;)

Fan. Nu ska jag fortsätta mysa o lyssna på fin musik.
Hörs vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0