Nyår

Ja, då är det snart slut på 2010. Det är otroligt vad tiden går snabbt!
Nyår för många i min ålder är fest. Bli så full som möjligt.
Jag sitter här hemma med min mamma, pappa, faster & farmor. Vi äter gott, sen blir det kanske lite skumpa & raketer vid 12-slaget. Lugnt. Tråkigt. Fast, ja. Klart, jag var inte bjuden på nån fest. Jag har väll inga sånna vänner. Dom få jag har bor endera långt bort, är mkt äldre än mig eller så är det "nördar" som bara vill sitta hemma & inte bryr sig om omvärlden. Men även om jag skulle varit bjuden på nån fest, vet jag inte om jag skulle dricka. Jag tror jag skulle kunna stå imot, om jag skulle vilja det. Mina kompisar vill ju att jag ska börja röka så dom bjuder ju på cigg hela tiden, men då tackar jag nej. Jag tror jag är sån. Jag är stark nog att stå imot.
Jag tycker inte att det är coolt. Eller har inte gjort iaf. Sen nu har jag "delat" mitt umgänge och börjat komma in mer & mer i ett nytt "gäng". Dom är ist mellan 20 & 30 & dom är lite mer åt supa-hållet.  Jag har inget imot det heller igentligen. Jag vet att dom är väldigt fina människor iaf. Men ja, jag vill inte börja. Jag vill inte va som många anndra tonnåringar som kommer hem fulla varje helg. Jag fattar inte det roliga? Det måste väl va roligare att inte dricka & komma ihåg vad som hände. Hur kul man hadde?

Jaja, fan va jag babblar. Tyst med mig.
Men ja... Jag skulle ju kunna ha roligare, säkert.


Kommentarer
Postat av: donnasandra

Mycket bra inställning Jossan! Hoppas du får ett toppenår 2011! Kram

2011-01-01 @ 11:26:40
URL: http://www.donnasandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0