Örebro igår!

Hej hopp alla!

Nu sitter jag & funderar på hur jag ska lösa det med resa till Stjärnhov annadag jul.. Tåg är ju spännande. haha Tror jag ska försöka hitta nån buss ist... Men går dom då? Det vet man ju inte heller! Haha jaja, då ska det iaf bli ZEEEEEEEKEEEEEEEEEES med bästaste Cajjo! Kommer bli askul. Var ju fan aslänge sen.. :/

Igår var jag iaf Örebro. Mamma & jag började inne i stan & sprang sunt där & kollade efter skor t mig. Till slut hittade vi ett par precis sånna som jag har velat haft! :D Sen gick(!!?) vi till musikbörsen. (ett antal kvarter bort. Det var detsutom snöstorm!! :O ) Där hittade vi faktiskt det vi skulle ha. Eller nästa.. Var en sak jag skulle ha, som var väldigt viktig som dom inte hade. Men,men.. (kan inte skriva vad det är för det är en överaskning. & man vet alldrig om han skulle råka läsa min blogg... haha ;) ) Nej men det jag skulle ha va någon typ av väska/case till gitarren & ett axelband. Det fanns iaf. :)

Är lite bekymrad över min gitarr.. Den är ruskigt svårspelad pga att strängarna ligger typ en halv killometer ifrån vid stallet.. Rätt kört asså.. Men hoppas att jag kan få den fixad snart. Det blir inte just nu iaf. :(

Lite bilder..





haha dom där sista bilderna var bara min kära bror som hade lite tråkigt när jag spelade lite för han & mamma... ;)

Puss & kram, skumbanan!

Kommentarer
Postat av: carro

Åååh coolt med gitarr. :) Kommer du börja i dansband? HAHAHA

2010-12-21 @ 15:48:48
URL: http://carropiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0