Yeeey! We go girls! ;)

Hejhej!!

Dagen har varit riktigt bra! Började käpprätt åt skogen.. haha När vi kommer dit kl8 så börjar vi med att johan kollar lite på min gitarr, sen snackar han & Per lite. Och plötsligt säger Johan bah: Men asså, var är "kongasarna"? Då har per glömt/visste inte att vi skulle ha dom!!? Så då blir vi tillsagda att rusa ner till musiken & hämta dom. Dock så är det så när att när vi kommer ner så var det låst. Då skickar jag lisa o hämta nyckel. Sen när jag & Sofia väntat i evigheter & höll på o frysa ihjäl så gick vi tillbaka till aulan & så fort jag kommer in säger johan bara: ska ni ha nyckel eller? haha då har lisa bara sagt till per, som sedan försvan direkt. :P jaja..
Nej sen gick det bra. Lite stressigt & bökit, men jag tycker att iaf min grupp gjorde 3 st kanon-framträdanden! Har allihopa på film så har sett oss. ;)
Sen höll jag på hela dagen & letade efter någon som kunde skjutsa mig hem. Eftersom jag hade gitarr & 2 kameror så kunde jag ju inte gå hem i -20! :O Haha Asså, helt sjuk. Hittade ingen som skulle åka bil hem... Men då ställde bästa Johan upp o skjutsade mig. Sneel han är! :) <3

Ah, juste. Fan han slutade ju idag... tihi Jag, Sofia & Lisa hade fixat en lite present till honnom. Ett signerat plektrum. Tror han faktiskt blev lite glad för det.   Asså, när jag från första början fick reda på att han skulle sluta blev jag ju jätteledsen. Men nu är jag inte ett dugg ledsen! Eller klart, lite. Men inte så farligt. Det har varit så jäkla bra den här terminen & jag har utvecklats någe sjukt mkt, & jag känner att jag måste va tacksam för det. Och sen tror jag att jag lixom har blivit "pushad" i rätt riktning. Och jag tänker ju absolut inte som några anndra elever sa:"Oo, vi kommer alldrig mer se johan nu när han slutar!" I helskotta heller! Mig blir han inte av med i första taget! ;) moohahaa!

Jaja, nu ska jag fortsätta med att göra ingenting. "Får" inte enns lyssna på musik. Har riktigt ont i öronen nu igen. Tror tyvär jag får följa kapten konus råd o åka till en läkare o kolla upp det ordentligt ist... :/ Men ni vet, jag & sjukhus..

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0