Factory outlet

Japp!
Hejsan!

Ja, nu har jag varit nere i v-town en sväng. :P haha Lika (icke) underhållande som vanligt!
Först drog jag til mamma på hennes jobb.(komunhuset) Sen käkade vi lite o snackade festival med en av henes supertrevliga jobbarkompisar. :) Gillas!
Sen drog jag till Outlet. Köpte inget som vanligt. Asså, jag hittar allldrig nått där lixom. Inte det jag ska ha. Idag skulle jag ha nått snyggt typ, linne. Då hittade jag massa snygga byxor! O när jag ska köpa byxor hittar jag bara tröjjor... jaja, ni fattar! :P

Ska släääääpa med mig mamma till Örebro på Lördag ist! För jag måste köpa nått o ha på mig på måndag! (jag börjar få panik, för jag har lixom inget jag tycker passar!? höhö) 

Eh... nu ska jag fortsätta o göra ingenting... 

hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0