Fälttävlanstävling Baståsen!

Hej, hopp!

Ja, somjag skrev igår så gick tävlingen bra! =) Jag är så jävla nöjd!!

Dressyren gick bra. Bättre än förväntat. Dommaren var skittjurig o det ENDA possitiva som står på hela prottokollet är "annars bra"... Asså? O han ska dömma barn & ungdommar..? Jaja, jag fick bra poeng iaf! haha
6:or & 7:or, endast en 5:a. Skitbra! (för o va jag o W iaf! ) ;)






Hoppningen känndes kanon! :) Men tyvär så drog jag med mig första hindret... Men det fär man nästan räkna med ju! nått litet pet så där.






Terrängen gick också kanon! Sååån jävla bra kännsla! :D Gick lite för fort. Typ 20 s. men det blir ju bara 3.2 staraff! Det är bra!

En bild från när jag skrittade av henne. (mamma var för nervös för o fota när jag red)



Jag var sjuukt nöjd!
Sen rätt so det var när jag satt o sov utanför transporterna så reagerade jag på att dom ropade uppmitt namn. Då hade jag blivit placerad!! TJOHOO!! haha

en bild från prisutdelningen...



Jag längs till vänster. ;) (hon som står predvid mig är en ev. lagryttare till "Linas" lag. Värvad  bara där på tävlingen. haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0