Fan vad tråkigt det är o blogga när man inte får några kommentarer...

Hejsan!

Ja. Fan. konstaterade just att jag måste packa klart idag. Nästan iaf. Jag måste känna mig klar idag. För i morgon blir det Örebro in förskaffa lite saker o ha med sig. Typ kläder o ha på sig... :P (haha det är måndagen jag inte har några kläder o ha på mig... O det är INTE planerat att jag inte ska hitta nått! Jag ska ha NÅGONTING på mig jag lovar!! ;) ) Sen hem o ev. rida lördag kväll. Sen söndag blir det ev.  Terrängträning för Lina vid Nilslund. :) Så då måste jag ha typ packat klart då. :P haha Fan. Nu blev jag nervös helt plötsligt! :S Det är ju inte alls långt kvar längre! Det som varit så avlägset så länge är nu så nära...! Hjälp! haha nerå! Det kommer gå kanon! O vi kommer ha grymmt kul!

Jaja, fan. Ne nu ska jag göra det jag ska! O det ska jag nog klara med Zekes på högsta volym! Då kommer det gå liite lättare iaf. ;)  haha

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0