God morgon!

Åhh,, idag har jag typ Zekes sjuka...! xD "Dumma" Carro var ju på dom igår.. haha jag är fett depp. Jag vill ju också!!? Uuuhuu... jaja...

Nej, men nu ska jag sminka mig lite, platta håret sen dra ner till byn. (ok, jag vet att Vingåker är ett sammhälle, inte by. Men just nu hatar jag placet. Så det känns bättere o säga by! ;) ) Tänkte dra till Factory o kolla på kläder. Ska se om jag kan hitta nått o ha på mig på Måndag... höhö Måste köpa nått snyggt... Får se om jag hittar något!

Men juste! Höhö jag kan fan suckta zekes-kläder nere på factory...! Dom har ju kläder där ifrån! ;) Tror dom har SIR kläder... hm... eller? HAHA!

jaja, är man störd så är man... xD

Hörs senare!

Ja men nu blev jag glad! :) Fick sms från Lina. Hon gav förslag om terrängträning på söndag fm...! :D Ruuuuuuuligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0