Ja...

Ja,,, asså jag tänkte jag skulle packa inför nästa vecka lite... börja fundera lite lixom...

Men vafan ska jag ha på mig!?

jag började fundera på lite finkläder till kvällarna... Ooooh, vad jag tycker det är svårt o vet vad man ska ha på sig när man ska på dansband. Ska man ha "snygg kläder", lixom moderna som jag tycker är snygga, elr ska man ha klänning? Såå svårt! Uuuhuu...

Funderar på om jag ska ha klänning på danskvällarna, onsdag, tordag iaf. Det tro jag jag har bestämmt. Sen tror jag jag tar typ kort-jens till Öltältet. Då är det måndagen, på Zekes. Klänning, elr jeansen då med?

Vad tycker ni? Hjälp lilla mig nu! :S

Plaeas...!

Ja, förutom det så sitter jag o funderar lite på hur jag ska göra. Om jag ska ta med mig datorn... det är ju rätt bra... men rätt släpigt.... jaja, vi får se.

Nu ska jag göra nått vettigt. Inte bara sitta o lyssna på Date... :) fiiin musik det!  Nästan lika bra som Scotts & Zekes.. ;)

jaja , hörs!

Kommentarer
Postat av: carro

angående kläder så kommer i alla fall jag klä mig fint när vi ska in på orrskogen. öltältet blir la "We <3 Linder" tröjan. Haha. Kanske. Vi får se. Eller bara något lagom fint liksom. Sen på dagarna går vi väl i slapp-kläder. typ mjukisar, jeans eller nått. eller kjol, ja vad man nu själv gillar liksom.



Ta det du känner dig bekväm i så blir det bra, sötis.



Om du vill så kan vi dela dator. Jag tar med mig min lilla fjant. Och har internet på den. Så alla får använda min om ni vill! =)



kramis

2010-07-12 @ 14:45:36
URL: http://carropiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0