Love and Duct Tape!

Ja. Hemma efer en stressig tur till Malmköping & ännu ett hoppass med hästen! ;)

Ja.. vi var jädrigt sena iväg till Malmköping. När jag kom upp till området, efter att ha suttit i 2 km kö i 10 min, så spelade linus introt till Tough Luck. Första låten. :) Haha snacka om sista seckund! Dom körde inte så många låtar. då dom bara spelade 20 min. Men dom körde några nya & dom var grymma!! :D
Efteråt snackade jag lite med Madde & Johan då. Allt lika trrevliga! :) Snacka skola med Madde. Om det där med mentorerna & så. Det är sjönt o veta vad hon tycker också! haha Sen vart jag jätteglad när dom tyckte jag skulle få LaDT nya demo med 4 låtar. & så skulle jag självklart ha en tröjja också! haha kärlek till dom! ;)

Sen var det bara åka hem & hoppträna W också. Det gick bra det med! Men jag var lite trött.. hm...

Nu har vi precis ätit & kollar på Saturday night fever(stavning?)
Det jag skulle göra när jag hämtade datorn var att  jag slkulle kolla startlistor för sommmardressyren i morgon. Ska väl dit en sväng tror jag... Det är tråkigt att inte Cissi skulle rida Hanoi också nån gång där... emn man får väl kolla på Ruby ist! ;)

Jaja, jag ätr trött.'

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0