Malung är såååååååå grymmt!!

Hejsan alla!
Hoppas ni har det lika bra som vi har det här. Det enda man kan klaga på är att det har varit lite si & så med vädret... Har varit lite skurar & så på eftermidagarna, men man får la inte klaga! :P

Ja, i förrgår var vi ju på zekes. Asså fan vad bra dom är!! :D Så jävla grymma o så jävla söta så det finns lixom inte!

Sen igår kväll så var vi på Scotts i Öltältet & det var ett jädra drag där! Så bäst! Jag stod längst fram, i mitten, framför Henke... haha! Jaja, det var grymmt bra iaf!
Sen drog vi till Orrskogen igen. var typ på Gamblers & Devine. Dom vae helt ok, faktiskt. (Jag är ju inte nåt stort dansbandsfan så jag har lite svårt o lixom fastna bara så där för nått dansband)

HAHA! Ja, juste! När vi skulle upp till Orrskogen så gick Carro & Tanja lite för oss anndra. Så sen skulle jag, Virre & natalie & Cissis gäng ta taxi upp. Så vi ringde o bestälde. Sen stod vi o väntade i typ evigheter. Sen när den väl kom så skulle den köra typ fler innan oss!!? Så då gick vi ist. Vi var helt Crazy hela tiden, man skulle lätt kunat tro att vi var typ as fulla.. Men iaf jag var nykter! :P
 Sen var det ett Tv-team o lite så. Men jag orkar inte skriva om det nu för datorn jag lånat är typ konstig... :P

Men i kväll blire Scotts!! :D *gilla*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0