Nej men nu... :(

haha nu är jag helt depp. Ångar att vi inte skulle åka till Malung redan på Söndagen...haha Jag vill gå på Date!!
Ok, jag är helt plötsligt helt störd på dom. kan. inte. sluta. lyssna.

haha jaja, ska kolla turneplanenen.. Örebro nån gång i höst kanske... fan alla dansband spelar ju i örebro, på brunnsparken... ja får kolla... annars kanske katrineholm i vinter sen... haha eh, får la se! Kan ju kanske kolla turneplanen innna jag börjar fundera ens... :P För om jag vill att dom ska hit, så skadom däkert inte det! :P

(ok, jag tror jag har fått somsting, om ni undrar varför jag är lnäpp i bollen.. men det är sjuukt varmt!)


Kollat nu!!
 Brunnsparken Örebro 3 augusti
 Vingåkers fp 14 augusti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0