Örebro!

Tjoo alla!

Hoppas alla är på bra hummör...? :P

Ja, nu har vi varit till Örebro o shoppat lite. ;) Köpte faktiskt bara det jag skulle. För en gåns skull.
Köpte ju då ett vitt, supersnyggtt linne, ett halsband, en ring & ett usb minne. Sen var jag lite smakråd till Emil. ;) haha det var faktiskt riktigt snyggt det han köpte också!

Jaja, nu ska jag... ja... typ packa ner alla mina saker i väskan... Haha! Får se om det kommer några bilder på det... hm... om jag nu lyckas...

ok... om ni undrar är jag sjukt nervös nu. Inför Malung lixom. jag hatar när jaginte har full koll på allting. O jag käner att jag inte kan fråga ut stackars Carro om allt heller.... :/ jaja,  jag får la ta det som det kommer.(Villket för mig är lättare sagt en gjort, kontroll människa som man är..)


Hörs kanske senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0