rygg helvete!!? (Läs häst helvete!!?)

Jag har ont i min rygg. Asså, ja... vad ska jag säga..? jag ska rida Elmirah igen i morgon... Haha! Nej men ´jag aknske inte enns har berättat vad som hände?

Jo när jag red ut E själv i skogen i förrgår såblev hon rädd för något. Stegrade gång på gång... Slog runt. Jag landade på ryggen. Fick ont. Fortsatte endå.(typiskt envisa mig) Sen blev det en rodeotur till. Då jag satt kvar. Sen mötte vi en annan häst. Hon gick så snällt förbi. Sen efter en stund så började hon tokstegra igen. när hon höll på o slå runt igen så hoppade jag av.Landade på fötter. ;) men envisa jag fortsatte ridturen endå. Sen efter en rodeo till. Då hade jag en pine o "slå ner" henne med. Så kom jag hem utan några fler avrammlingar.  haha

jaja, jag lever. Red w igår. Det gick bra.. haha Sens ka jag hoppa båda hästarna i morgon. det blir spännande med tanke på att E inte har hoppat på 2 månader... :S hm..

nu lyssna jag "tagg musik"... Förfestar lite här´. Helt för mig själv! :P jaja... haha

Pride sen. Jag åker 12 från v-åker.

hörs!!

(nu ska jag se till o hitta några ipren..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0