Sova snart. Träning i morgon.

Hejsan!

Efter lunch idag så var jag & mamma ute & red tillsammans för första gången i heöla mitt liv! :) Mamma red Winnie & jag red hästen som står i vårat stall för försäljning, Elmirah. Hon var ja.. rätt rolig. Det blir säkert bra!
Jag red henne en stund på bana först. Sen red mamma & jag ut en liten sväng. sen red jag W på banan också. ;)
Nu har jag ont i mina lårmuskler. Efter & ha ridit Elmirah då. :P Jag tyckte inte hon var särskilt pigg.. hm.. men det kanske är för att min häst är helt galen... Allt är kankse rätt lindrgit i gämförelse.. höhö! xD

Jaja, hur som helst så ska jag iväg & träna trräng med W i morgon. Vi ska till andra sidan Örebro, till Kvinnersta. dEt ska bli trevligt. Om jag fattade rätt så kommer Emma & Jenny(mina lag kompisar till SM) också o tränar! :)
Sen får jag åka hem & träna dressyr på Elmirah, sen MÅSTE jag få fixa alla mina bilder från malung & ladda upp dom! Det var ca 970st... så det lär ta en stund.. ;P

jaja, vi hörs!

I lurarna just nu:Barbados – Walk In The Room, Dr. Hook & The Medicine Show – A Little Bit More & Sven Ingvars – Någon att hålla i hand...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0