Tömma alla bilder i kameran. I morgon blir det kanske Malmköping! :)

Tjoo alla!

Jag är helt slut efter träningen för Lina. Men fasen vad bra det börjar gå med dressyren nu. :) Det börjar bli riktigt roligt. Särskilt galoppen. TRaven går fortfarande skit srundtals.. men, men man kan inte få allt heller! ;)

Ja, jag tjatar på m & p om att vi ska åka till Malmköping i morgon. Jag vill se Love and Duct Tape. bort från allt vad dansband heter. Bara lyssna på deras grymma rock/jazz/punk/pop  (ja, vad ni nu vill kalla det) sound. Så gött! Jag börjar bli dansbandsnörd på  riktigt. Jag lyssnar nästa inte på något annat just nu.. :P haha jaja.. så äre mät!

nu ska jag tömma kameran på bilder, sen ducha.
Hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0