Träning!

Ja, idag var jag i Örebro (Kvinnersta) & tränade terräng för lina. :) Det var jag & sen var det Jenny på sin stora häst. Var jätte roligt & gick jättebra! Vi hoppade på typ 1*-klass nivå.... haha! Roligt var det. Det är roligt när det är lite farligt!
Sen nu så har vi ätit. ska tilbaka till stallet & rida Elmirah. blir lite dressyr. måste fixa ett annat bett till henne... Får se om Maria har fixat något. annars får jag ta ett av våra...

HAHA! asså, jag är så jävla splittrad just nu... Fan vad arg jag blir!!? jag lovar att han känner igen mig bättre än dom! Varför ignorerar han bara mig hela tiden...!? Nu tänker jag fan inte skicka någon mer förfrågan... :@

Det är klart jag förstår artister/musiker/kändisar som inte vill bli vän med sina fans på fb. Men när jag vet att dom är vänner med anndra fans tycker jag det är lågt som fan. Detsutom så vet jag att iallfall en av dom som han var vän med alldrig har pratat med honnom. Det är lixom inte schyst att bara vara vän med några... Eller vad säger ni?

Nu ska jag lugna ner mig & åka till stallet. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0