21/6

Haay!

Ja.. idag har jäg väl inte gjort så mkt... inte så mkt mer än mått rätt dåligt...

Pappa ringde o väckte mig i morrse vid typ halv 11 elr nått. Han skulle ha ett tele nr som lår inne på kontoret.:P Sen skulle jag äta frukost men pratade i telefon i 40 min elr nått ist. Slutade med att jag bara la på. Jag orkar inte prata när jag gråter. Fan.
Jaja, den åt jag frukost iaf. Sen gick jag en lång promenad med hunden(vi är hundvakt till Rut igen). Lyssnade Scotts. Försökte muntra upp mig men lyckades inte särskilt bra...
Sen när jag kom hem nördade jag dator o gitarr typ... :P
Sen sncake jag med pappa igen. Han sa att vi skulle åka in till stan sen vid halv 4. Så jag åt lite o fixade kaninernas burar. Sen duchade jag. Det var Jeeeeeeevligt stressigt sen när jag var klar så jag fick sminka mig o fixa håret fixa sakerna jag skulle ha med mig på max 5 min!!? Haha jag lyckades! (de ni!! ;) ) Sen åkte vi till K-town då. Pappa skulle lämmna ett trasigt o hämta ett lagat traktor däck. Sen åkte vi till Dialekt o köpta ett mobilt modem!! :D Jossan happy again! ÄNTLIGEN! Det går rätt fort faktiskt.. det var derför det blev så mkt bilder från tävlingen... ;)
jaja, det blir säkert bra!
Sen käkade vi lite när vi kom hem. Åkte till stallet o red hästen en sväng.

Juste! haha glömde skriva i inlägget från helgen att innan vi åkte från Örebro så var vi på Hööks o köpte sadelgjord o pannband, o så var vi till Till häst o köpte tyglar! :) Nöjd som fasen med det! ;)

Jaja, nu ska jag typ... deppa lite... sen ska jag typ "sova" lite..

Hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0