Bara en drömm. Eller?

Asså, jag hatar att drömma "nattdrömmar". Jag gör inte det så ofta... Men jag gjorde det inatt. Det var väl igentligen inget fel på drömmen. Den var fett verklig o lixom ganska soft o så men.. FAN! Jag tror den ville säga mig nått. nått om jag är innne på rätt elr fel spår i livet. Om jag ska vända eller fortsätta rakt frammåt, dit jag tror att jag vill.

Sen det versta är att jag fick, för en seckund, tilbaka känslan från drömmen. Idag. När jag var vaken lixom. Jag trodde nästan att jag var i drömmen. det sjuka var att det var fel person. Det var inte personen i drömmen som det handlade om i verkligeheten. Det var raka motsattsen till den i drömmen. Men kännslan... Sjuukt...!?
Jag fattar inte vad det här betyder. Är det rätt eller fel?
Hur ska man tolka sina drömmar igentligen....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0