Bild-bomb från helgen! :)

Japp, som sagt så var jag o tävlade i helgen! :)

Tävlade L:C & A final i div III(lag) i Trosa-Vagnhärad på Lördagen & en L:B i Örebro på söndagen!

Lördagen gick bra! I förklassen (L:C) red jag på pelham bettet för första gången på tävling på väldigt  länge... gick faktiskt bättre än förväntat! Var felfri o blev 2:a utan att jag red för placering alls! Det är ju rätt nice...! ;)

Sen red jag i laget. Det var jag, Sofia, Ebba & Jasmine som red. Vi vann omgången ÖVERLÄGSET!! haha vi hade grymma stilpoeng alla! Jag fick väl typ 5:e bästa elr nått & Sofia fick näst bästa... Dom anndra fick också skitbra!

Sen så var det ju A final. Det var hopslaget 2 zoner. Vi låg på delad 5:e plats inför. Slutade 2:a bara en halv poeng från dom som vann! haha snacka om liite... :P
Men vi var väääääääldigt nöjda allihopa!

Söndagen:

Då var det bara o ladda om o gå upp kl 5 på morgonen en dag till!! :D haha jaja, det fick bra o vi var där i tid o så. Mamma o jag gick banan o lite så. Sen kom Lina som skulle komma o hjälpa mig/visa mig anläggningen/hälsa på den anndra SM-lag ryttaren!

Det blev på gränsen till stressigt innan start. Men det gick endå jätte bra! Ett litet frambens pet på en oxer bara. Det var bara för att jag kom lite illa på hindret innan o så hade hon kors galopp genom svängen... men,men det var ju absolut inge problem med bana iaf!

Nu  kommer bilderna! :D

Lördag:











Omhoppning! (fas 2)







Pris utdelning:





Lag klassen:







Pris utdelning:


Ärevarv! Hela VRF-laget! :)


Fotografering efter...:









 
Söndag!
Jag vid halv 6 på morgonen! Laddad som vanligt! ;)



På Örebro FKs fina stoooora gräsbana! *gilla*







Ja, det var helgen det!

*Stolt ryttare*
;)

Kommentarer
Postat av: Carrooo

härliga bilder :)

2010-06-22 @ 17:37:15
URL: http://carropiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0