Bilddagboken.. haha jarå!

Fan va bra det är med folk som inte raderar sina gammla bilder på bdb..! Särskilt när man vill snoka som fan i deras tidigare liv... "Det kommer alltid vara vi två vad som en händer. Älskar dig fett mkt."
Om det var så, vafan är det för jävla tjafs nu då? Vad har jag med dig o göra igentligen? Det lät ju som du hade det så bra med henne? Intressant...

Jag vill inte se. Inte höra. Inte veta.

Men nu vet jag iaf...


Fattar du hur jävla äcklad jag blir eller? Du vet inte vad jag tycker om henne. Tänk dig för i framtiden!


(bloggar om helgen i morgon. Nu ska jag försöka sova!)

Kommentarer
Postat av: Petra

jag tycker också det är asbra när de itne rensar och tar bort tidigare bilder! Värsta bästa sättet att snoka reda på mkt ju ;)

2010-06-21 @ 12:16:40
URL: http://gustafssonpetra.blogspot.com
Postat av: Carrooo

fyyfaaan, då ska du se gamla bilder i min bdb. I HATE IT VERKLIGEN! Sååå sjukt pinsamt!

2010-06-22 @ 17:37:48
URL: http://carropiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0