"Det behövs inte fler plastburkar..."

Tjoo alla!

nu sitter jag i förtältet med datorn. Nice som fan det! :) Ska fixa lurarna o sätta på lite musik tror jag.. Så! fixat! ;) Lyssnar på Europe – Open Your Heart som jag ska lära mig spela på gitarr! höhö

Ja men i morrse gick jag upp Sjuukt tidigt! typ 10 i 7! haha jaja, åkte till stallet. Rid ut min suuperfina häst! Så mysigt o va ute på morgonen så där. Lixom nästan bara jag som var vaken. Sen åkte jag hem o ducha. Åt frukost igen.. Packade mina saker. Pappa kom hem. matade o fixade kaninerna lite. gick in o packade lite till. Gjorde mig i ordnig, typ platta håret o sminka mig o så. :P

Sen kom mamma o vi käkade lite Jorgubbar! :D finns ju inge godare!
Sen åkte vi. Tog drygt en timme hit. Parkerade o lite så. Fikade. sen satte vi upp förtältet. Tror bror skulle komma snart faktiskt... *gilla* O så skulle vi grilla o dricka öl.. haha (tror inte jag får nått... :P )

Jaja,,, laddar upp lite bilder från dagen! Puss på er alla! ;)








nu...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0