FREEEEEEEEEEEEDAG!! :D

Fredag idag! (y) :D

En helt vanlig fredag innan en tävlingshelg... bara fix. ingen vila alls. haha Jaja, thats it! :P

Nej men idag fick jag ställa klockan. 9. Gick upp typ 20 över. Åt lite frukost. Tänkte jag skulle hinna med både frukost o lunch idag o slippa äta nått kombinerat... :P Nu sitter jag här. Läste rytarmedelandet jag skrev ut i går o insåg att jag tror att D-ponnierna startar förat i örebro på Söndag.. jaha... bara kolla startlistorna igen då! :P jaja, så går det när man inte är uppmärksam från början!

Sen ska jag ducha av mig lite. Sen äta. Sen åka till stallet. Rida. Ducha hästen. Smörja grejjor. Lägga fram allt som ska med. Tvätta transporten om jag hinner det nån gång... Eller det får jag nog göra nu kanske... :P haha

Jaja, nu har jag inte tid o sitta här!

Hörs kanske senare. Annars i morgon eller på söndag.
Finns på mobilen! (nästan hela tiden...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0