Gårdagen...!

Hej! Ja, tänkte jag skulle skriva lite om gårdagen kanske...! ;)

Gick upp vid 11. Åt frukost. Nördade data hela dagen. Gjorde mat vid halv 4. Kokade tortilini(stavning..?) HELT själv! (kolla Carro, det börjar redan ta sig) O  så kokade jag Kaffe till Mamma också. Sen cycklade jag till stallet. Första gången fick jag vända o cyckla tilbaka o låsa altandörren. :P inte roligt. Men sen mockade jag o fixade hästen. Hade väldigt gott om tid så jag gjorde henne riktigt fin! Sen packade jag grejjorna som skulle med. Ställde dom utanför. Sen kvart över 6 kom mamma med transporten o vi kastade in grejjorna o hästen o styrde kosan mmot kumla!
Vet inte exakt var vi var... haha på någons fälttävlansbana... ja. Det gick bra iaf! Bilder finns på Fb! (det är även bilder från tidigare träningar i år!)
http://www.facebook.com/?ref=home#!/album.php?aid=2034311&id=1594114460
(vet inte om länken funkar.. fattar inte riktigt hur jag ska göra för att länka..?)
 Vi var hemma med hästen i stallet halv 12. Jag var väl hemma kl... typ.. kvart över 12 tror jag. :P
Sen sov jag till 11 idag. Vaknade. Hungrig som en, jag vet inte vad! (hade inte ätit på 19 timmar...) Åt lite mackor. Satte mig vid datan o laddade upp bilderna. Sen har jag duchat o lite så.

Jo, föresten så kom min nya säkerhetsväst på posten idag! :) Mamma sk ahämta den innan hon  åker hem från jobbet sen!

Det är en Airowear Outlyne. Ser ut så här:

Sen är det axelskydd till också! ;)

Nu ska jag... göra någonting.. haha
Hörs!


Kommentarer
Postat av: C

de är bra tjejen xD HAHA!

2010-06-17 @ 17:40:53
URL: http://carropiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0