HAAAAY!

Hejsan alla!
Hoppas alla har det bra i värmen!

Idag väckte m & p mig JÄTTE tidigt! (enligt mig iaf...) Sen käka vi frukost. Sen fördrev vi tiden lite. Sen åt vi. Sen diskade jag(STOR sensation!!!!!) sen tog vi (jag o pappa) ner förtältet o så medan mamma packade det sista.
Sen drog vi hemmåt. Sen när vi kom hem så plockade vi ut alla saker ur husvagnen. Inget o spara på lixom. Detsutom var det enda jag hade med mig(förutom kläder) så var det datorn m tillbehör o gittaren med tillbehör... Så det tog inte lång stund plocka in det igen! ;)

Sen fick jag, helt plötsligt för mig o gå in o kolla när anmälningstiden till Ljuslingsbackens Fälttävlan gick ut... Idag kl 18.. så jag anmälde fort som bara attan till den! Efter lite diskutioner med mamma då Ljuslingsbacken ligger 20 mil bort, typ bortanför Skövde... höhö Jaja, betsämmer på fredag om vi ska åka elr inte! :P

Nu sitter jag med datorn i köket. Äter sånna här.. ööh.. det heter Crostini. Typ rostade brödbitar. Skit gott! REkomenderas! ;) Sen hörde jag att min fabror var här också... tror han skulle låna vedklyven elr nått.. kanske ska va social o gå ut o hälsa eftersom jag inte har träffat honnom på typ 3 år.. :P


Så! nu har jag varit o sagt hej till honnom också! ;)

Jaha.. Sen ska vi väl äta nått. sen åka till stallet o rida. Sen hem o sova.

Ja, nu ska jag  gö' nått annat! ;)

Hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0