Haaay!

Ja.. nu har jag inte tid o blogga... :P Måste sova..

Idag har jag  iaf sovit till 12. Åt frukost/lunch. Fixade o sopade plattorna hemma vid altan med Scotts på högsta volym på mobilen! Sen typ nördade jag gitarr. Nu spelar jag nästan intro-solot på Scotts – Jag ångrar ingenting! :) Tabbat ut det helt själv! *stolt* Sen typ när mamma kom hem så... ja åt vi. Pappa åkte på speedway. Mamma o jag nördade vid var sin dator inne på kontoret. Sen åkte vi o mockade till W. Sen när vi kom hem var vi irriterade som fasen.. men vi lungnade oss ganska fort o bakade en kladdkaka ist! ;) Sen skrev jag ut startlistor o ryttarmedelande till helgen. Sen åt vi kladdkakan. :) Gott som fan. Nu typ lyssnar jag på musik o är social med lite folk på mobilen. Ska sova snart. Upp "tidigt" i morgon.

hörs!
Puss, hej! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0