Hej, hopp!

Hejsan alla!

Sry att jag inte bloggade igår. Men modemet är så jävla seegt så jag vet inte vad jag ska göra! :P

Igår så var vi ute o åkte en sväng med bilen runt i trakten här. Så fin natur! :) bilder kommer när jag kommer hem.. :P

Sen så slöade vi lite o grilade lite hamburgare. Slöade framför tvn. Kollade på "Den ofrivillge golfaren" HAHA!lika klockren varje gång! ;D Sen öste jag i mig vattenmelon.. haha innan jag skulle sova.. (inte så smart...) Sen kollade vi på det där om Michael Jackson.. Jag vet inte vad jag ska tro igentligen.. Det är som det är iaf.. :P

Sen kom mamma som hade varit o borstat tänderna o bah: -Vem ska me o bada?
Haha så mamma o jag  gick o badade mitt i natten. haha typiskt oss! xD
Sjön var så jävla fin. Helt spelblank o månen speglade sig så fint... *gilla*

Ush.. Fyfan.. jag vet inte om jag vill prata om vad som hände på natten sen.. Kan väl nämna att jag låg hlet själv på gräsmattan på campingen mitt i natten (typ kl3) när alla anndra låg o sov... Jag mådde helt piss. Man skulle kunna tro att jag hade druckit så jag var helt stupfull.. Men det hade jag INTE! Jag mådde bara piss iaf... :/ Jaja, skit i det nu! för nu mår jag bra igen!

Sen nu på förmiddan så var vi ute o gick en liten sväng, jag, m o p. Sen låg jag o solade lite, så nu är jag bränd på låren(!?) o så.. "aj,aj,aj det bultar o det bankar"...

hörs senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0