Hello!

Han/fick inte blogga igår. Sry. Men det hände inte så mkt så jag kan nog skriva det idag ist! ;)

Mamma väckte mig vid 11 elr nått. Hon o pappa skulle o kolla på ett hus.Jag käkade lite frukost, sen gick jag o lira lite girtarr. Sen kom m o p hem igen. Huset var inge o ha, men det var en fin tomt. :P
Jaja, sen fikade dom lite. Jag hade ju precis ätit frukost så jag hoppade det! Men sen åkte jag till stallet. Var ute o klattrade/galopptränade i typ 2 tim... :P Jag provade mitt nya nackskydd också! :) Västen & axelskydden kommer nog typ på onsdag tror jag... Bra som fan iaf! :D Sen åkte jag hem. Faster var hemma. Hob skullle typ tvätta sin bil sen skulle vi "laga" hennes dator. (haha)  Men i vilke fall så åt jag lite. sen gick jag o ducha. Fixade mig lite snabbt. Cycklade ner på byn. Va med emil. Cycklade tilbaka hemmåt. Ringde mamma när jag kom typ vid skolan. Då skulle hon ner o handla så jag väntade där på henne o följde med henn ener ditt konsum. xD köpte frukt o sen åkte vi hem o gjore o åt fruktsallad! Muuuummsigt verre! ;)

sen sov jag till 9 idag. Har bara hunnit ätit frukost o facebookat lite. ska läsa några bloggar o sen åka till stallet. Hovis kommer kl 11. Sen ska jag rida lite dressyr har jag tänkt... men kom just på att dom hade harvat ridbanan så vi får se hur det går med det! :P

Hörs senare kanske då!

Puss o kram, skummbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0