I dao!

Hajsan! ;)

Ja, idag fick jag ställa klockan... :P på 9... haha Sen gick jag upp vid 20 över. Startade datan. klädde på mig. Pappa ringde. Snackade med honnom en stund. Åt frukost. Nästan klart.. sen ringde faster så pratade lite med henne. Åt upp dom 2 tuggor varm youghurt(stavning?) som var kvar. Gick hit. Laddar upp lite bilder på fb. Ska ut o gå med hunden sen.
Sen ska jag äta lunch tidigt o sedan cykla till stallet. Jag ska rida dressyr för Lina vid typ halv 3. Det blir roligt! :) hoppas på att det går bra så jag kan rida igenom fälttävlansprogrammet.... vore sjönt inför tävlingen!

sen ska jag hem o packa det som jag ska ha med i husvagnen i helgen.
(dator, mobi, laddare, kamera, headset sen var det klart typ...) :P haha

Jaja, nu ska jag fortsätta med bilderna!

Hörs!

Puss o kram, skummbanan! ;)

Kommentarer
Postat av: CANDY A LA TRÄNINGSFREAK

FÅ FLER BESÖKARE PÅ NÅGRA MINUTER!

bara ett litet tips, funkar fint för mig :)



http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=candydarling

2010-06-22 @ 11:16:47
URL: http://caandydarling.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hahaa, neee det va typ 25 Grader eller någe.... ;P

Deet var jätteSkönt !! :)

Postat av: Emil

ni skulle ju kanske inte åka husvagn?? <3

2010-06-22 @ 16:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0